Ännu en utmaning

Fototriss
B som i

Jag har nu bestämt mig för att ta mig ann ytterligare en fotoutmaning, Denna gång via Instagramkontot Fototriss. För att få en större utmaning som skiljer sig från mina övriga fotoengagemang har jag valt att ge mig själv två regler:

1, Bilderna får enbart tas med mobilkamera.
2, Bilderna får enbart redigeras direkt i Instagram (med undantag från användandet av en app för att komprimera bilderna så att de får plats som helhet i Instagramflödet).

Varje vecka presenteras ett nytt tema och man får lägga upp hur många bilder man vill under veckan. Jag kommer under varje vecka ta flera bilder som jag redigerar i Instagram och sedan sparar för senare publicering. När veckan börjar närma sig sitt slut kommer jag att välja ut mina favoritbilder till Instagram, och för att inte skapa värdens längsta flöde där har jag tänkt att begränsa mig till en eller två bilder. Men misströsta inte, här i bloggen kommer jag att lägga upp alla bilder jag redigerat under veckan 😉

Denna vecka är temat B som i.

B som i boksamlingen:

IMG_20150203_095514

B som i begravna blommor:

IMG_20150203_170523

B som i blommor:

IMG_20150202_172343

Lämna en kommentar